Volná místa

13. dubna 2011

Administrativní a spisový pracovník
 
 
Pracovní poměr od:             Dohodou
Pracovní poměr do:             na 1 rok -  možnost prodloužit na neurčito
Plat od:                                  8490, - (7 platová třída – stupeň dle praxe)
Směnnost:                             1 směnný / ½ úvazek
Počet hodin týdně:               20:00
Požadované vzdělání:          úplné střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné pro:                         zdravé osoby / osoby zdravotně znevýhodněné
Pracovní náplň:                    - různorodé administrativní práce podle obvyklých postupů nebo rámcových instrukcí
                                               - kompletní zajištění chodu podatelny, evidence příchozí a odchozí pošty (příjem, evidence, třídění, odeslání na pobočkách ČP)
                                               - kompletní zajištění spisové služby – archivace dle příslušných právních předpisů
                                               - zajištění čtvrtletních objednávek spotřebního materiálu, evidence, nákupy, distribuce
                                               - spoluprace s ostatními vedoucími a odbornými zaměstnanci organizace
                                               - spolupráce s orgány státní správy a samosprávy
                                               - účast na poradách vedení, zápis z porady, příprava místnosti pro poradu
                                               - zajištění nákupu do kuchyňky organizace
                                               - při návštěvách v organizaci je požádána o zajištění drobného občerstvení
                                               - příjem a přepojování příchozích hovorů do organizace
 
Další informace:                 
- Základní pravidla úřední / obchodní korespondence.
- Výbornou znalost Čj.
- Vyjadřovací, komunikační dovednosti, schopnost pracovat samostatně, iniciativně, ale i v týmu.
- Spolehlivost, důslednost, pečlivost
- Čistý trestní rejstřík
- Uživatelská znalost PC (MS OFFICE)
 
Způsob kontaktování:         E-mailem:      personalista@sante-havirov.cz
                                               Telefonicky:   702 265 408 / 596 411 026 pouze do 11:00 
 
Výběrové řízení s vybranými uchazeči bude probíhat dne 20.7.2020 od 8:00. Uchazeči budou předem informování.
 
 
Zasláním životopisu uchazeč bere na vědomí, že správce bude pro potřeby výběrového řízení zpracovávat jeho osobní údaje, a to v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (GDPR), dále zákona č. 110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů. Po skončení výběrového řízení budou materiály s osobními údaji skartovány. (nebude-li udělen souhlas se zařazením do databáze uchazečů o zaměstnání v organizaci)
Formát souboru neurčen

Souhlas se zařazením do databáze uchazečů o zaměstnání

Typ souboru: file | Velikost souboru: 38KB | Počet stažení: 403x



Partneři Santé-Havířov

Další informace

Podpořte nás nakupováním na svých oblíbených e-shopech!
Věděli jste, že nyní můžete naší organizaci pomoct i obyčejným nákupen na internetu? Přidali jsme se do projektu GIVT, který podporuje neziskové organizace a sportovní kluby. Stačí, když nákupy, které děláte běžně, provedete přes portál GIVT. Část peněz z Vaší útraty bude darována nám! Je to opravdu jednoduché, zabere Vám to jen několik vteřin vašeho času. A co je nejdůležitější, při nákupu nezaplatíte nic navíc. Více zde.

Přepnout na mobilní verzi

Kontakt

SANTÉ HAVÍŘOV
Tajovského 1156/1
736 01 Havířov-Podlesí
Tel.: 596 411 026
Fax: 596 411 025
reditel@sante-havirov.cz
IČ: 00847470, DIČ: CZ00847470

Bankovní spojení:
Česká spořitelna - 1666000319/0800

Kraj: Moravskoslezský
Obec: Havířov
Zřizovatel: Statutární město Havířov

Statutární zástupce:
Mgr. Michaela Rosová

Ostatní:
Naše organizace je zapsána v registru poskytovatelů sociálních služeb
 

Další informace